کتاب 2666

اثر روبرتو بولانیو از انتشارات کتابسرای تندیس - مترجم: محمد جوادی-ادبیات آمریکای لاتین

سه استاد دانشگاه در مسیر یک نویسنده آلمانی متعصب؛ خبرنگار نیویورک در اولین مأموریت خود در مکزیک؛ یک فیلسوف بیوه یک کارآگاه پلیس در عاشق یک زن مسن تر است. اینها از جمله افرادی هستند که به شهر مرزی سانتا ترزا کشیده شده اند، که در طی یک دهه صدها نفر از این زنان ناپدید شده اند.

انتشار بعد از مرگ، i> 2666 ، به معنای La Vanguardia است، نه تنها رمان اسپانیایی بزرگ این دهه، بلکه یکی از پایه های اصلی است که کل ادبیات را تعریف می کند. "


خرید کتاب 2666
جستجوی کتاب 2666 در گودریدز

معرفی کتاب 2666 از نگاه کاربران
اگر همه چیز کار می کند، و گاهی اوقات آنها نمی کنند، شما در حضور مقدس هستید. شما سر خود را در قفسه سینه خود قرار دهید و چشمان خود را باز کنید و تماشا کنید @ (این از صفحه 315 است. احتمالا صفحه مورد علاقه من در سال 2666 بود.) زمانیکه خواندن 2666 داشتم از اینکه می خواستم عشق من به خواندن را بکشم، وجود داشت. مانند برخی از آمار تلفات، آن را بکشید. غیر شخصی و من آنجا نبودم در جایی دور، در دست کسی است. ایده های من را فراموش کرده ام و کتاب دیگری را انتخاب نمی کنم. دست من چشمان خالی می شود و نمی توانم دوباره به کجا نگاه کنم. کرک های کلیدی، درب کرکره ای Almanacs از سال 2666، 1996 و 1946 توسط Biff از بازگشت به آینده برای بازی های ورزشی به سرقت رفته است (ورزشکاران همه می میرند زمانی که آنها مجبور به غواصی هستند. شاید کلاه برداری تقلبی باشد). مهم نیست که ارتباطات محو شده باشد. این ممکن است حس زیادی نداشته باشد. من باید خودم را در روش Charly Cruz تماشا کنم و آن را به فیلم و در شب مقدس شما بستگی دارد. خودتان را باز کنید و احساس کوچکی را بزرگ کنید. استراحت در هر هزینه باید اجتناب شود. اگر جایی برای رفتن نیست، بعضی از افراد می دانند ... چه چیز دیگری وجود دارد؟ این منجر به افکار و افکار غم انگیزتر و خلق و خوی سیاه می شود. من هم عاشق شدم و با این کتاب بی قراری شدم. این در منزل که من سعی می کنم از آن جلوگیری کنم صحبت کردم. در بعضی از موارد من نیز با من صحبت کرده ام که از خیلی چیزها اجتناب می کنم. من فکر می کنم که جایی که می خواستم بروم. من در مورد نوع اول تصمیم گرفتم. موریینی از قسمت اول با افسردگی غیر قابل توضیح که در لندن با لیز نورتون نشسته بود (ایده ای که قبلا همه چیز درباره لیز را فراموش کرده بود، به شدت به من علاقه مند نبود). اسپینوزا و Pelletiers از دست دادن در منطقه نور قرمز. واقعیت در خلوت بود، در فضای خالی که نمیتوانست پر شود. من هیچ وقت احساس نکردم وقتی که ماراتن های جنسی داشتم و روز فانتزی ها را از دانشگاه ها برای کنفرانس ها و جنس هتل بخار می دیدم و خانم را انتخاب می کردم، به طوری که هدف نهایی باشد و همه چیز بین آن یک سایه بود که از نور ساخته نشده بود. جواب این است که عشق زنگ نمی زند و صدای تپه ها به لبم رسیده است. بد تنهایی از @ اوه، به خوبی هماهنگی داغ! @ و وضوح لازم از دانستن آنچه که شما می خواهید نیست. صدای غم انگیز پاسخ داد، ترس از عدم توانایی حرکت. خستگی، هم من می دانستم که چگونه موریینی وقتی فلج شد، احساس کرد. باید هدف داشته باشد. چه کسی به این بچه ها احتیاج دارد که از ارتفاعات نفس کشیدن در سرزمین هایی که بر روی سرنشینان خود قرار می گیرند (بولائو به آنها مراجعه می کند). من تنها ناپاکی را برای خلوت رنج می برم که این بدان معناست که چیزی که با غم و اندوه از پروفسورهایی که با همکاری هایشان درگیر می شوند، برای عبور از خیابان ها تلاش می کنند. شاید نباید پر شود من فکر می کنم که چرا من کتاب ها را می گیرم. این تا زمانی بود که در خطوط بین اجسام دیگر در چهار قسمت دیگر ظاهر نشد که من احساس کردم که این کتاب چیزی برای گفتن داشت که بهتر از یک تصویر کلی عمومی بود. من احساس فلج شده بودم ... همه چیز فرماندهی خودم بود. شاید این کار را بکنم. من فکر می کنم در بخش دوم، شخصیت متوجه شده است که یک مرد جوان ترانه کارهای جزئی نویسندگان مانند \"کریسمس کارول\" را به کلاسیک می کشد که با آن کار می کند مانند مقاله های Pickwick یا A Tale از دو شهر (من خودم را دوست دارم یا خانه دوست خودم. نه این که برای این بررسی مهم است). چیزی در مورد فراموش کردن محدودیت وجود دارد. در مورد چگونگی حرکت بین دو نوع از خالی، خیلی وقت پیش فکر کردم. من نمی دانم چه چیزی یا چه چیز دیگری دارد. من حدس می زنم که من این کار را انجام می دهم چون احساس می کنم که 2666 همان چیزی است که به نویسندگان بیشتر مربوط می شود که گام بر نمی دارد. این نوع از احمقانه است که می گویند، شاید. کل کتاب یک گام به عقب (از این رو شخصیت های اغلب ایستایی) است. شاید من فقط در خاموش بودن بیش از حد چشمهایش نباشم. دون بعد از آن، این بخش را نقل قول می کند و در مورد کتاب هایی که مسائل بزرگ را تحت تاثیر قرار می دهند همه چیز را بیان می کند. من ترجیح می دهم (و من احتمالا اشتباه می کنم حافظه خود را ترجیح می دهم اما این طور است که چطور است) که با جهش های خود از مشکلات عاطفی و روحی مبارزه می کنند. کمتر کنترل شده و ساختن سایه با همه بقیه مردم. من قدم زدم در خیابان برای جلوگیری از بچه ها که پس از آن پس از کلمات نوشتن ... من برنامه های جنگی من از ارواح سربازان خواب من می گفت ناپلئون. من این نقل قول را خیلی دوست دارم چیزی شبیه یک شخصیت در بخش پنجم گفته شده است. اگر کسی که در سال 2666 به یاد میآید، سایه است. اگر می توانید بگویید که سایه های طولانی متعلق به ... زنان در سانتا ترزا کشته شدند. آنها نمیتوانستند بیش از این باشند که چگونه عشق و کار ضربه و مرگ افراد دیگر به خاطر اعلامیه هایشان با صدای بلند صحبت می کنند. من دوست داشتم که Archimiboldians سعی کرد از نوع اشتباه افکار سایه با کتاب های خود بیرون بیایند. لولا با شاعر احتمالا همجنسگرا و دیوانه اش. من چیزی از این کتاب گرفتم، بنابراین من آن را دوست داشتم. هنوز هم احساس ناامیدی می کنم من نمی دانم اگر در راه خوب است. من احساس می کنم که مجبورم خودم را از فکر کردن بیش از حد در مورد اینکه چطور احساس خستگی می کنم در مورد تمام شغل های ضربه و جنس مقعد و کک و شیر خوردن و قتل (i ...

مشاهده لینک اصلی
نقد و بررسی: نقاشی مرگبار پنج کتاب از صادرات ادبیات سودآور و پسا خردمندانه شیلی از شیلی است. هر کتاب هویت روایت خود را در حالی حفظ می کند که تمبر Bolaà ± o: جملات اسپراوئل وحشیانه توسط کاما، یک سبک غیر مستقیم غیر مستقیم است که در آن گفت و گو با روحانی و روایی رو به رو می شود از شخص به فرد، امواج غریب شاعرانه از پروس قابل خواندن و شکوه و تند و زننده ارتباط جنسی. قسمت درباره منتقدان جالب ترین قسمت است: یک طنز suckerpunch که در آن یک بازیگران از دانشگاهیان تنها به تعقیب speter نویسنده آلمانی بنو فون Archimboldi است. این جایی است که محققان Bolaà ± o میدان T خود را خارج می کنند. قسمت درباره Amalfitano هیچ تأثیری بر حافظه من نداشته است. قسمت مربوط به سرنوشت یک روزنامه نگار ورزشی سیاه پوست را دنبال می کند که قتل های حل نشده در سانتا تریزا را بررسی می کند که گوشت فاسد پرواز شده رمان را تشکیل می دهند. تن به حالت خجالتی، وحشتناک و قدرتمند تغییر می کند، به آرامی به گزارش تصویری جداگانه ای که در بخش بعدی استفاده می شود، تغییر می کند. قسمت درباره جنایات سخت ترین (و طولانی ترین) بخش کتاب است. تقریبا سه صد صفحه توصیف بالینی از قتل های فزاینده خلع سلاح، در اینجا جهنم داغ چسبنده Santa Teresa چهره شما را در آتش برای یک دوره مجازات از طریق Danteâ € ™ ثانیه انفرادی. قسمت درباره Archimboldi یک داستان جانبدارانه جنگ جهانی دوم است. این خلاصه های اولیه هستند. در هر بخش، صد ها داستان و هجایی دیگر است، هر کدام سرگرم کننده یا خسته کننده بسته به خلق و خوی شما (یا انگشت شست شما). چند بار در کتاب، داستان از سوم به اول شخص بدون هشدار حرکت می کند و بعضی احکام برای صفحات ادامه می یابد. به عبارت دیگر، این فقط برای خوانندگان بسیار بیمار است، کسانی که تمایل دارند زیبایی و درد و عشق و شکنجه را در قلب این کتاب فوق العاده دنبال کنند. علاوه بر این: تلفظ شده â € œtwenty شش شصت و شش، â € â € œ دو شش شش و شش. â €

مشاهده لینک اصلی
بنابراین بسیاری از بررسی های هوشمندانه و متفکرانه در حال حاضر برای 2666 وجود دارد که یکی دیگر از دانشکده مدرسه انضباط، به نظر می رسد مانند اتلاف وقت است که بهتر خواهد بود صرف رگرسیون هر یک از کارهای Bolaà ± â € œ. این یکی است که من را تحقیر می کند، یکی برای قفسه من به Reread، و سپس برای قفسه من به Rereread. آنچه که من امیدوارم بیشتر از «بولاو-فریخ» است که من هستم، جلوه های اجتناب ناپذیری از انتقادات بلانویی است و فرصتی برای نوشتن ربایان با آنها است، که اکنون چهار ستاره است رتبه بندی به رتبه 5 ستاره، و عزاداری روزی که ما او را از دست دادیم.

مشاهده لینک اصلی
روبرتو بولانوس @ 2666 @ نوشته شده در زیر طاق مرگ خود را، بیانیه ای از ظرفیت ظلم و ستم است که در تاریکی قلب بشریت قرار دارد. این رمان واقعا پنج نوئل است که با هم ارتباط دارند و همگی متمرکز هستند و در اطراف Santa Teresa تخیلی (Cuidad Juarez در جهان ما) که در آن صدها زن جوان مورد تجاوز و قتل قرار می گیرند تمرکز می کنند. طرح رمان یک صندلی عقب را به نیروی محرکه واقعی که کابوس مرگبار Santa Teresa است، می برد. بعضی از نخ های بزرگ نخ ریسی نیز وجود دارد، زیرا بولانو یک قصه گو متولد است، اما @ 2666 @ هیچ روایت کلی را با ابتدای، وسط و پایان سنتی ندارد. به این ترتیب، رمان شبیه بهInfinite Jest @ است، زیرا شخصیت های متعددی وجود دارد که در محدوده تعامل قرار می گیرند و تعامل معناداری و بالقوه کشنده در خارج از متن اتفاق می افتد، زیرا خواننده باید روایت بیشتری را در انتهای رمان بگذارد. شخصیت اصلی رمان یک رمان نویس آلمانی ممتاز به نام بنو فون آرچیمبلدی است. داستان او در بخش 5 گفته شده است، در حالی که قسمت اول داستان چهار منتقد را که در Arhimboldis خلاقیت و یکدیگر را درگیر می کنند، می گوید. قسمت 2 داستان یک استاد کالج به نام آمالفیتانو، که به آرامی درک واقعیت خود را از دست می دهد پس از رفتن به سانتا ترزا با دختر نوجوانش. بعدا دختر با یک خبرنگار سیاه پوست به نام اسکار فایت ملاقات می کند که موضوع قسمت سوم است، پس از فرستادن به سانتا ترزا برای پوشش یک مسابقه بوکس، این به رغم این واقعیت است که او یک نویسنده ورزشی نیست. قسمت 4 ما را در Santa Teresa می گذارد تا چشم هایمان را باز نگه داریم (فکر می کنیم @ Clockwork Orange @) به این شهر مرزی و قتل های بی رحمانه نگاه می کنیم. بخش چهارم بخش جنجالی در داستان های مدرن است، درست در اینجا با @ American Psycho @ by Bret Easton Ellis یا Hubert Selby Jr. @ Last Exit to Brooklyn @. به جز بولانا ما نه تنها قتل عام خونین (این بیابان) را نشان می دهد بلکه پلیس شهری بی پروا، سیاستمداران مشکوک و بی پروا و نیز خانواده های ویرانگر نشان می دهد. همانطور که توصیف زنان مورد تجاوز و تجاوز قرار می گیرند، شما به طرز عجیب و غریبی به مرگ می پردازید و فقط شرح مختصری از بقایای انسانی است که هیچ کس ادعا نمی کند و یا هرگز حتی شناسایی نمی شود، که شما را به وحشت آشکار می کند از این شهر مرزی خیالی. پلیس به ندرت هر یک از این قتل ها را حل می کند و وکیل کانتی تلاش می کند تا تمام قتل ها را بر روی یک مرد بکشد، که به نظر می رسد حیاتی است تا اینکه دختران مرده دوباره در حالی که مشکوک به قفل شدن باز می گردند دوباره ظاهر شوند. این ما را به قسمت 5 می برد که همانطور که در بالا ذکر شد، داستان Archimboldis را می گوید. اما این چیزی نیست که این کاراکترها انجام می دهند که این رمان را نیروی کار خود می داند، این چیزی است که این چهره ها به دنبال آن هستند. این یک پاسخ طبیعی انسان است، پس از شهادت به جنایت، برای جستجو برای یک دلیل - سعی کنید متوجه شوید که چه چیزی باعث این عمل غیر قابل تصور شده است. به عنوان انسان، ما به طور مداوم فهمیدیم که این اقدامات وحشتناک بی نظیر نیستند، و یا پاسخ برخی از شرایط فوق العاده نیست. آنها فقط یک جنبه از بشریت هستند، نشانه ای از بیماری که اراده آزاد انسان است. و در @ 2666 @ این جانور شرم آور سر خود را مکرر می کشد. بولانو در اوائل دهه 1940 بین قتل های زنانه در سانتا ترزا و پگروم های اروپای شرقی ترسیم می کند. در هر دو مورد، یک گروه قدرت فوق العاده ای داشت: قدرت صنعتی و قدرت اقتصادی. و زندگی در یک منطقه جغرافیایی دیگر، یک گروه دیگر بود - بی دست و پا و بدون قدرت صنعتی و اقتصادی به طور کلی محافظت از themsleves - و در نتیجه گروه قوی تر شروع به جنبش قتل عام شد. مطابق این قتل ها جامعه ای بود که در آن قرار داشتند. چه از ترس انتقامجویی و چه از لحاظ ظاهری که قربانیان آن را دچار مرگ و میر خود کرده اند (در سانتا Teresa چون @ putas @ و در رومانی خواسته بودند، زیرا آنها یهودی بودند: مزارع زمین). پس از آنکه مرگ ها شروع به سوار شدن و غیرقابل کنترل شدن نمودند، مردم پس از آن شروع به پاسخ گویی کردند - دلیل تمام مرگ. با این حال Thanatos قبلا احضار شده بود و به درخواست ها برای ترک اجازه نمی داد. این به این گرداب مرگ است که تمام کاراکترهای @ 2666 @ مکیده شده است. همه آنها به دنبال چیزی هستند، به آرامی درک واقعیت خود را از دست می دهند، به آرامی ایمان خود را به بشریت از دست می دهند. هر شخصیت در حال نزدیک شدن و نزدیک شدن به چیزی است که دیوید فاستر والاس نامیده می شود @ تنظیمات پیش فرض @ که در آنconstant gnawing sense وجود دارد و برخی از چیزهای بی پایان را از دست داده است @ این علت نهایی @ 2666 @ as Bolano است در برابر مرگ خود برای دفاع از آخرین نکته درباره جهان که در آن زندگی می کنیم، مسابقه می کرد. هنگامی که ما در سال 2666 بازبینی می کنیم، این اقدامات وحشتناک - هولوکاست، قتل ها در Cuidad Juarez - نه به عنوان اقدامات منحصر به فرد رفتار های نا آشنایی انسانی، بلکه به عنوان دو نمونه از همه به ظاهر آشنا از ظلم و ستم بشر است. و همانطور که امروز هیچکس فراموش نمی کند، در سال 2666 تمام درد، رنج و سوء استفاده از شخصیت های ما، بازتاب های کوچکی از شکست ناپذیر ...

مشاهده لینک اصلی
یک لحظه در بخش دوم سال 2666 وجود دارد که آمالفیتانو از تمایل خوانندگان به کارهای کوتاه و کامل کارشناسی ارشد ادبی، بیش از بزرگ و ناقص، ابراز تاسف می کند. این رمان بطور واضح بولاواس در تلاش است تا از نويسنده ای که می دانست که احتمالا آخرین آن خواهد بود. رمان ناتمام است، گرچه نه به معنای ناقص بودن، بلکه لهستانی نیست، بلالائو تا قبل از مرگ او کافی برای تجدید نظر ندارد. این زیبایی گامی است در حقیقت این بسیار جذاب است، در حدی بسیار خسته کننده است. این یک شیوه ساده و مستقیم است، با یک زلزله گاه به گاه که با نامعلوم بودن آن به طور کلی واکنش نشان می دهد. مفهوم مبهمی از نگرانی رمان را می طلبد. اما 2666 عیوب خود را جشن می گیرد: آن شلوغ و پراکنده است؛ هیچ تلاشی برای تولید یک روایت منظم ایجاد نمی کند؛ پایان کلی آن ناپایدار است، همانطور که حتی معنای عنوان آن است. خواننده دائما مجبور به مشارکت با نویسنده برای هر جنبه ای از رمان است. بولائو در حال تلاش برای انجام این کار است؟ هدف از این یا آن گرایش چیست؟ چرا او همه کشتارهای سانتا ترزا را در چنین جزئیات گرافیکی، اما خسته کننده توصیف می کند؟ آیا او با قتل های دیگر در کتاب مقایسه می کند (یا مخالف آن)؟ آیا او چیزی راجع به شیوه ای که ماهیت قتل می تواند با شرایط تغییر کند، اشاره می کند یا او مخالف استدلال می کند؟ شاید این یک تفسیر در مورد ارزش زنان، یا دولت مکزیک یا فرهنگ مکزیکی است؟ رمان اجازه می دهد تا تفسیر گسترده ای از هر یک از بسیاری از سوالات آن را افزایش می دهد. 2666 جستجو است؛ یک سوال بدون پاسخ. بولائو از ابهام بی پایان استفاده می کند تا خواننده را به طور مستقل مقابله کند. به عنوان یک رمان، طبیعت و معنا آن گریزناپذیر است، اما چیزی کم و نامعمول را نشان می دهد. Bolaà ± O موفق به ایجاد یک رمان است که چیزی است که یک رمان بزرگ باید: آن را یک چارچوب فراهم می کند؛ یک موز برای تفکر مبارزه برای معنا در یک جهان پیچیده است.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب 2666


 کتاب بوی درخت گویاو
 کتاب 2666
 کتاب عشق سالهای وبا
 کتاب گزارش یک مرگ
 کتاب ابداع مورل
 کتاب جنگ آخرزمان